Direktlänk till inlägg 27 juni 2007

Första klippet

Av Ida - 27 juni 2007 23:40

Jag har varit frisör idag. Alberts ljusa lockar har fallit för saxen... Nja, lite klipp i nacken och främst luggen som hamnar i ögonen annars. Och med varm sommar så svettas liten, då är det mindre roligt med långt hår som blir dyblött. Så ska han ju också vara fin på sina föräldrars bröllop som stundar om 10 dagar (!).


Albert var väl sådär nöjd med att sitta still och få sticksigt hårklipp på ryggen. Men goda Mariekex och en rolig Pappa D som fotograferade blev räddaren i nöden för Mamma frisör :) Och med avslutning med en dusch i vasken så glömdes allt tråkiga bort...


Nu sover han så sött och jag har passat på att leka lite i PS...

 
 
Fluffyn

Fluffyn

28 juni 2007 21:37

Tola tillen!!! Och dukriga mamman som fixat både frisyren o collaget!

http://love.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa och Gabriel

29 juni 2007 21:46

Hihi såå fin du blev Albert ;) Jag klippte GAbriel oxå han hade rätt mycket hår som försvann.. men de börjar växa ut nu....Kanske ska ta fram den efter sommaren? hmm neää de får nog växa ut på Gabriel nu..men du var såå söt..Kram Åsa och GAbriel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 22 februari 2008 11:06

Jaha, så har jag inte lämnat något avtryck här på nästan ett halvår! Skäms!   Albert trivs som fisken i vattnet på dagis (förskola, jag vet...) och utökar sina tider ytterligare nästa vecka. Han utvecklas enormt just nu och babblar på som bara den (...

Av Ida - 18 september 2007 22:26

Nu har det varit lååång frånvaro sen jag senast skrev här men jag har goda skäl... Vi har varit på sommarsemester.Jag har bytt jobb.Vi har flyttat från ort G till hometown N. En flytt såsom de flesta som tar betydligt mer tid i anspråk än beräknat (o...

Av Ida - 27 juli 2007 01:16

Han är helt underbar, våran goa och charmiga son. Ville bara berätta det!!!...

Av Ida - 26 juli 2007 23:11

Envis liten man är han Albert. Gallskriker alltsom oftast när han inte får göra som han vill. Bl a ska han nu äta själv med skeden efter ungefär halva måltiden... Får inte i sig nåt men är glad ändå!...

Av Ida - 4 juli 2007 20:46

... springer han runt. Sen i helgen har Albert släppt taget och går och går och går. Ser så gulligt ut, en liten minimänniska som knatar runt i vårat hus. Sover lite mer oroligt men konstigt är ju inte det när han lär sig så mycket på så kort tid. Oc...

Ovido - Quiz & Flashcards